26 kwietnia w Warszawie odbędzie się 10. Retail Marketing Forum. Temat przewodni tegorocznej konferencji to Omnichannel Customer Experience. Eksperci opowiedzą, jak budować spójne doświadczenie zakupowe w dobie handlu wielokanałowego. Wśród tematów wystąpień znajdą się m.in. takie zagadnienia, jak: wprowadzenie do customer experience, kompleksowa komunikacja online, marketing sensoryczny w omnichannel, łączenie światów i procesów, dopasowywanie doznań zakupowych do oczekiwań klientów.
Retail Marketing Forum to wydarzenie skierowane do przedstawicieli sklepów tradycyjnych i internetowych, sieci detalicznych oraz centrów handlowych ze wszystkich branż lifestylowych, począwszy od mody aż po wyposażenie wnętrz i meble. Forum już na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalnych konferencji, jako ważne wydarzenie zarówno dla właścicieli i kadry zarządzającej, jak i wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.
Głównym zagadnieniem najbliższego forum będzie Omnichannel Customer Experience. Jak dopasować strategie sprzedaży i marketingu do zmieniających się potrzeb klientów? Jak lepiej wykorzystać potencjał współpracy między retailem i e-commerce? Jak stworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, by klient chciał u nas robić zakupy w różnych kanałach sprzedaży? Na te wszystkie pytania odpowiedzą doświadczeni praktycy z branży marketingu, a wśród nich:
- Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry, od ponad
20 lat prowadzi projekty związane z poznaniem zachowania i potrzeb konsumentów oraz analizą procesu podejmowanych przez nich decyzji podczas zakupów; - Judyta Mojżesz-Zimonczyk, head of PR & marketing w firmie INIS, od blisko dziesięciu lat związana z marketingiem i public relations, a od sześciu lat działająca w branży marketingu online. Autorka licznych publikacji i prelegent konferencji branżowych.
- Wojciech Grendziński, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy IMS S.A., odpowiedzialny za sprzedaż usług sensorycznych (audiomarketing, aromamarketing, digital signage) oraz sprzedaż reklam audio oraz video w sieciach handlowych i galeriach.
- Marcin Rutkowski, PR & marketing manager w firmie i-systems, wykładowca akademicki z zakresu e-commerce, na co dzień zajmujący się komunikacją B2B i B2C w e-commerce;
- Marek Cichocki, Prokurent Mytiful sp. z o.o., jest doświadczonym managerem z ponad 20-letnim stażem w branży retail, specjalizującym się w budowaniu i wdrażaniu strategii ekspansji w sieciach handlowych;
- Jerzy Osika, prezes i właściciel firmy Promedia, redaktor naczelny mediów branżowych dostarczających wiedzy o handlu, wykładowca na międzynarodowych targach i konferencjach, doradzający przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów.
- Maciej Halbryt, Digital Director w Sescom S.A., zaangażowany w inicjatywy wspierające globalny rozwój polskich biznesów technologicznych. Prowadzi Sescom Digital – dział Sescom odpowiedzialny za wsparcie sieci retail w wykorzystaniu szans i minimalizowaniu zagrożeń płynących z transformacji digitalowej.
- Agnieszka Chabrzyk, Contry Director, Business Factory & ROI Hunter Poland, posiada szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach polskich jak i międzynarodowych.
- Tomasz Waszkiewicz, Philips Lighting Poland S.A., Dyrektor Sprzedaży Segmentu Retail&Hospitality CEE, kieruje grupą konsultantów sprzedaży i inżynierów w regionie CEE specjalizującą się w oferowaniu rozwiązań oświetleniowych dedykowanych do segmentu Retail oraz Hospitality w zakresie energooszczędności oraz wdrażania nowoczesnych technologii związanych z IoT (z ang. Internet of Things – „Internet rzeczy”) wspomagającej sprzedaż sieci handlowych poprzez tworzenie nowych doświadczeń zakupowych konsumentów sklepów.
- Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, Prezes Mediadem Consulting, wieloletni redaktor naczelny prasy handlowej, absolwentka podyplomowych studiów menedżerskich na SGH i francuskiej HEC, wiceprezes Zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych i jeden z założycieli tej organizacji, członek Komitetu Handlu przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Właścicielka agencji Mediadem Consulting, powstałej w 2000 roku i wyspecjalizowanej na rynku nieruchomości komercyjnych, w tym centrów handlowych.
Program: www.promedia.biz.pl/pobierz/Program_RMF_2017.pdf
Więcej informacji na stronie : www.retailmarketingforum.com
Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną, sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny. Wypełniony Formularz zgłoszenia uczestnictwa należy przesłać na adres a.lancow@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62 do dnia 24.04.2017r. lub zarejestrować się przez stronę: http://retailmarketingforum.com/
Liczba miejsc ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń!
Organizatorem wydarzenia jest firma Promedia, od 1998 roku dostarczająca przedsiębiorstwom profesjonalnych informacji i narzędzi marketingowych przydatnych w prowadzeniu biznesu i skutecznym działaniu na rynku.