Reaktywacja Sunset Suits

Marka odzieży męskiej, która kilka lat temu zniknęła z polskiego rynku, znowu powraca do gry. Popularny niegdyś brand Sunset Suits postanowiła wskrzesić firma Giacomo Conti.

W latach dziewięćdziesiątych firma Sunset Suits przeżywała swój okres świetności i należała do największych w Polsce producentów szyjących męskie garnitury. Znana w całej Polsce, ale i za granicą, marka zarządzała ponad setką  swoich salonów firmowych, w tym kilkudziesięcioma w Czechach na Słowacji i krajach nadbałtyckich oraz współpracowała z wieloma salonami franczyzowymi i multibrandowymi w Polsce i całej Europie. Marka była wielokrotnie nagradzana Złotym Laurem Konsumenta jako najpopularniejsza i godna polecenia firma. Brand Sunset Suits przez wiele lat ubierał Polską Reprezentację Olimpijską podczas kilku olimpiad oraz ściśle współpracował z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Niestety, po roku 2006 słońce nad firmą przynoszącą milionowe zyski i podpisującą wielomilionowe kontrakty zaczęło nagle gasnąć.

Garnitury Sunset Suits pojawią się na naszym rynku ponownie za sprawą wspólników i właścicieli marki Giacomo Conti. Zbigniew Markowski, Karol Olejniczak i Michał Włocławski nabyli prawa do znaku towarowego Sunset Suits, widząc w nim ogromny potencjał. Managerowie stojący za reaktywacją marki wiele lat pracowali w Sunset Suits i znają firmę od podszewki.

Zapowiedź pojawienia się marki Sunset Suits rodzi wiele pytań dotyczących samej marki Giacomo Conti, jak również rozwoju Sunset Suits na rodzimym oraz zagranicznych rynkach. Jak deklarują przedstawiciele firmy, brand Giacomo Conti będzie się nadal prężnie rozwijał i w najbliższym czasie będą miały miejsce otwarcia nowych salonów. Reaktywacja marki Sunset Suits jest reakcją na obserwowaną ostrą walkę cenową, zeszłoroczne wydarzenia takie jak połączenie Bytomia i Vistuli oraz upadłość Próchnika. Przede wszystkim dostrzeżono ogromny potencjał rozwojowy marki Sunset Suits oraz doskonałą rozpoznawalność zarówno w Polsce jak i za granicą. Logo i identyfikacja marki jest kojarzona przez kilka pokoleń klientów. Dzięki Sunset Suits powstało kilka znanych aktualnie i istniejących na rynku brandów, a osoby, które je tworzyły zaczynały właśnie w marce Sunset Suits. Osoby zarządzające skupiają się nad wdrożeniem zaplanowanej strategii oraz rozwojem marki Sunset Suits.

Data publikacji: 26.03.2019
Przeczytaj również

Rynek:
Top Secret w oczekiwaniu na poprawę marży
Redan opublikował wyniki osiągnięte w pierwszym półroczu br. W perspektywie kolejnych kwartałów głównym celem marki Top Secret będzie optymalizacja zapasów, co pozwoli… więcej »
Rynek:
Esotiq z rekordową sprzedażą w I połowie 2019 roku
Skonsolidowane przychody Esotiq&Henderson w pierwszej połowie 2019 roku wyniosły 85 mln zł, co oznacza wzrost o 16% r/r. Marża brutto na sprzedaży wyniosła 65%. Zarząd… więcej »
Rynek:
CCC: lepsza sprzedaż, niższa marża
Drugi kwartał 2019 roku to dla Grupy CCC dalsze konsekwentne poszerzenie oferty produktowej, nowe rynki oraz kanały sprzedaży - głównie za sprawą rozwoju segmentu… więcej »