W dniach 25-27 lutego odbędą się Targi Mody Poznań. Wystawcy zaprezentują najnowszą ofertę odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej, obuwia, dodatków i galanterii. Ekspozycja targów jest bardzo różnorodna, dlatego zarówno manager sieci sklepów, jak i właściciel niewielkiego butiku czy showroomu znajdzie dla siebie towar na sezon wiosna-lato 2015 i jesień-zima 2015/2016. Wydarzenie organizowane w kompleksie pawilonów wystawienniczych Targów Poznańskich odwiedza średnio pięć tysięcy zwiedzających.
Na najbliższej edycji Targów Mody Poznań pojawi się blisko pięćset firm i brandów m.in. z: Hiszpanii, Włoch, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Grecji, Danii, Chorwacji, Belgii czy Niemiec. Szeroki wybór będą mieli też przedsiębiorcy zainteresowani kolekcjami polskich marek. Pionierskie, rodzime firmy będzie można rozpoznać na ekspozycji po przywieszkach ze znakiem „Polskiej Mody”. Ten prestiżowy tytuł jest przyznawany wyłącznie sprawdzonym producentom, szyjącym w stu procentach na terenie naszego kraju. Ofertę uczestników programu „Polska Moda” można sprawdzić jeszcze przed targami na stronie www.polskamoda.mtp.pl.
Moda prosto z wybiegu
Ważnym elementem wydarzenia są otwarte dla publiczności targowej pokazy mody odbywające się w samym sercu ekspozycji. Na wybiegu pokazywane są trendy na dwa sezony – najmodniejsze kroje, wzory, dodatki i materiały. Pierwszego dnia część uczestników targów będzie miała okazję zobaczyć pokaz specjalny Agnieszki Światły oraz uczestników „Polskiej Mody”. Dużą atrakcją dla zwiedzających jest też Aleja YOUNG FASHION FOR SALE, czyli strefa młodych designerów. Prezentowany tam poziom i bardzo indywidualny styl projektów co roku przyciąga tłumy zwiedzających, którzy chcą się wyróżnić na tle konkurencji. Tym razem w przestrzeni projektantów pojawią się kolekcje: Aleksandry Kmiecik, Place for Dress, OYCA, Brain Wash Clothing, TRESSORE, BAJAGA STUDIO, Mapepina, MANY MORNINGS, WOODED, Now Me, BOWTIESWALA i EKO EGO.
Spotkania z ekspertami
Dla uczestników imprez branżowych, targi to nie tylko szansa na zdobycie atrakcyjnego towaru na dobrych warunkach finansowych, ale również możliwość udziału w specjalistycznych wykładach. Na targach w Poznaniu organizatorzy stawiają przede wszystkim na praktyczną wiedzę, którą można samodzielnie wdrożyć tuż po przebytym kursie. Szkoleniowcy tym razem będą omawiać najnowsze techniki i narzędzia stosowane w sprzedaży, marketingu i merchandisingu. Spotkania odbywają się na terenie pawilonów przez wszystkie dni trwania imprezy. W dodatku są zupełnie bezpłatne dla uczestników targów i nie trzeba się na nie wcześniej zapisywać.
Od 25 do 26 lutego będą odbywały się seminaria dla firm odzieżowych zainteresowanych sprzedażą produktów przez internet. Wykłady wejdą w skład Forum Handlu w Internecie, w ramach którego zostaną też uruchomione bezpłatne punkty konsultacyjne, gdzie będzie można skorzystać z porad specjalistów od e-handlu.
Szczegółowy program Forum Handlu w Internecie:
25 lutego 2015, środa
12.00 – 12.45 E-commerce dla poczatkujących, czyli jak dobrze wystartować ze sprzedażą w internecie
12.45 – 13.30 Jak stworzyć skuteczny sklep internetowy?
13.30 – 14.15 Efektywny e-marketing
14.15 – 14.45 Jak zwiększyć sprzedaż w internecie – panel dyskusyjny
26 lutego 2015, czwartek
12.00-12.45 Jak zdobyć zaufanie klienta w sklepie internetowym?
12.45-13.30 Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce
13.30-14.15 Jak zintegrować sklep tradycyjny z internetowym?
14.15-14.45 Panel dyskusyjny – trendy w e-commerce
Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Speakers Corner – pawilon 7
Organizatorzy: Promedia i MTP
Serdecznie zapraszamy!
Wstęp na Targi Mody Poznań jest darmowy dla przedstawicieli branży fashion po wcześniejszej rejestracji. Formularz zgłoszeniowy można uzupełnić przez Internet za pośrednictwem strony www.mtp24.pl lub w kasach w trakcie trwania imprezy.