Trendy jesień–zima 2016/17, cz.1: JETSONS

Emilio Pucci, Lacoste, JW Anderson

Trend inspirowany futurystycznymi projektami ubrań André Courrègesa, późnym modernizmem we wzornictwie przemysłowym i twórczością takich  designerów, jak Harry Bertoia i Eero Saarinen.

Fascynacja technologią, wynalazkami i kosmicznym designem przenosi nas w świat futurystycznej utopii rodem z kreskówki „Jetsonowie”. Tendencja ta wpisuje się w dzisiejszy pęd za innowacjami i gadżetami, któremu towarzyszy jednocześnie moda na design lat 50. i 60, jego zachwyt erą kosmiczna z obłymi kształtami i psychodelicznymi grafikami. Do stylu retro nawiązuje także żywa gama barw z wieloma ciepłymi kolorami, takimi jak: czerwona pomarańcza, mandarynka, słoneczny żółty, żółto-zielony cytrynowy, które są zestawiane z jasnymi odcieniami błękitu. Do łask powracają golfy, tuniki, a także sukienki i spódnice o linii A oraz skrócone spodnie.

Emilio_Pucci-F_W_16_17_2762016102935Iceberg-F_W_16_17_296201644910Salvatore_Ferragamo-F_W_16_17_296201645033

Emilio Pucci, Iceberg, Salvatore_Ferragamo

źródło: Fashion Snoops

Fashion_Snoops_logo

Zapraszamy na szkolenia z trendów na na jesień–zimę 2017/18

Więcej informacji >>>

 

Data publikacji: 29.06.2016
Przeczytaj również

Moda:
Columbia Heritage i Icons SS23: legendarne modele w nowym, współczesnym wydaniu

Columbia to znana na całym świecie marka odzieży sportowej i outdoorowej z bogatym archiwum kultowych ubrań, butów i akcesoriów, których… więcej »

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W… więcej »