W Gino Rossi stabilnie

Spółka Gino Rossi, właściciel marki odzieżowej Simple i obuwniczej Gino Rossi, utrzymała w lipcu przychody ze sprzedaży na poziomie podobnym, do tego sprzed roku. Zanotowała jednak wzrost marży.

Sprzedaż marki Gino Rossi wyniosła w lipcu 12,5 mln zł. To o 2 proc. więcej niż rok remu. Marka Simple przyniosła natomiast spółce 7,1 mln zł przychodu, co stanowi wzrost o 4 proc. w porównaniu do lipca 2015. W okresie od stycznia do lipca 2016 przychody ze sprzedaży pierwszego brandu osiągnęły 91,8 mln zł – o jeden procent więcej niż rok wcześniej, zaś drugiego pozostały na dokładnie tym samym poziomie 56,3 mln zł.

Marka Gino Rossi uzyskała w lipcu 2016 marżę 46,4 proc. (+ 6,4 p.p.), a Simple 52,7 proc. (+ 1,8 p.p.). Podobnie było w całym pierwszym półroczu. W okresie styczeń – lipiec 2016  poziom marży detalicznej wyniósł w Gino Rossi 49,3 proc. (+4,5 p.p), natomiast w Simple 59 proc. (+2,8 p.p.).

Data publikacji: 5.08.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »