W Gino Rossi stabilnie

Spółka Gino Rossi, właściciel marki odzieżowej Simple i obuwniczej Gino Rossi, utrzymała w lipcu przychody ze sprzedaży na poziomie podobnym, do tego sprzed roku. Zanotowała jednak wzrost marży.

Sprzedaż marki Gino Rossi wyniosła w lipcu 12,5 mln zł. To o 2 proc. więcej niż rok remu. Marka Simple przyniosła natomiast spółce 7,1 mln zł przychodu, co stanowi wzrost o 4 proc. w porównaniu do lipca 2015. W okresie od stycznia do lipca 2016 przychody ze sprzedaży pierwszego brandu osiągnęły 91,8 mln zł – o jeden procent więcej niż rok wcześniej, zaś drugiego pozostały na dokładnie tym samym poziomie 56,3 mln zł.

Marka Gino Rossi uzyskała w lipcu 2016 marżę 46,4 proc. (+ 6,4 p.p.), a Simple 52,7 proc. (+ 1,8 p.p.). Podobnie było w całym pierwszym półroczu. W okresie styczeń – lipiec 2016  poziom marży detalicznej wyniósł w Gino Rossi 49,3 proc. (+4,5 p.p), natomiast w Simple 59 proc. (+2,8 p.p.).

Data publikacji: 5.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Dariusz Miłek wraca na stanowisko prezesa zarządu Grupy CCC

Dariusz Miłek, dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC, ponownie objął fotel prezesa zarządu, nadzorując dalszy rozwój marek… więcej »

Rynek:
Zalando poprawia rentowność i notuje wzrosty dzięki klubowi zakupowemu i partnerom

Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, w pierwszym kwartale 2023 zanotowała wzrost sprzedaży brutto o 2,8%… więcej »

Rynek:
LPP podsumowuje rok: 16 mld przychodu i ponad 1 mld zysku

Wydarzenia w Ukrainie i zakończenie działalności w Rosji były jednym z kluczowych determinantów zmian w strategii LPP realizowanej w 2022/2023 r/r,… więcej »