W Gino Rossi stabilnie

Spółka Gino Rossi, właściciel marki odzieżowej Simple i obuwniczej Gino Rossi, utrzymała w lipcu przychody ze sprzedaży na poziomie podobnym, do tego sprzed roku. Zanotowała jednak wzrost marży.

Sprzedaż marki Gino Rossi wyniosła w lipcu 12,5 mln zł. To o 2 proc. więcej niż rok remu. Marka Simple przyniosła natomiast spółce 7,1 mln zł przychodu, co stanowi wzrost o 4 proc. w porównaniu do lipca 2015. W okresie od stycznia do lipca 2016 przychody ze sprzedaży pierwszego brandu osiągnęły 91,8 mln zł – o jeden procent więcej niż rok wcześniej, zaś drugiego pozostały na dokładnie tym samym poziomie 56,3 mln zł.

Marka Gino Rossi uzyskała w lipcu 2016 marżę 46,4 proc. (+ 6,4 p.p.), a Simple 52,7 proc. (+ 1,8 p.p.). Podobnie było w całym pierwszym półroczu. W okresie styczeń – lipiec 2016  poziom marży detalicznej wyniósł w Gino Rossi 49,3 proc. (+4,5 p.p), natomiast w Simple 59 proc. (+2,8 p.p.).

Data publikacji: 5.08.2016
Przeczytaj również

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »

Rynek:
CCC: Poprawa przychodów o 85% w I kw. 2021

Grupa CCC zakończyła I kwartał roku obrotowego 2021/22 przychodami na poziomie 1429 mln zł (+85% r/r). Od lutego do kwietnia spółka… więcej »

Rynek:
LPP podało wyniki za rok 2020/21

Przychody polskiego producenta odzieży w roku obrotowym 2020/21 wyniosły 7,8 mld zł i były niższe r/r o prawie 15 proc.… więcej »