Wojas – mniejsze przychody z detalu

fot. wojas.pl

Spółka obuwnicza Wojas podsumowała ubiegły miesiąc. Mimo, że przychody ze sprzedaży nieco wzrosły, to nastąpił spadek poziomu sprzedaży detalicznej.

Spółka obuwnicza Wojas osiągnęła w październiku br. 23 745 tys. zł  skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. To o 3,5%  więcej w stosunku do przychodów osiągniętych w październiku 2014 roku. W okresie styczeń – październik 2015 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 172 162 tys. zł i była wyższa o 0,4% w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w październiku 2015 roku wyniosły 19 197 tys. zł i były niższe o 7,1 % od przychodów osiągniętych w październiku 2014 roku. Narastająco, w okresie styczeń – październik 2015 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 143 102 tys. zł i były niższe o 0,4 % od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Data publikacji: 29.10.2015
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »