Wzrost marż w grupie Gino Rossi

fot. www.gino-rossi.com

Spółka Gino Rossi odnotowała w styczniu niewielki wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Znacząco wzrosły natomiast marże firmy.

Z raportu opublikowanego przez zarząd spółki wynika, że podmioty wchodzące w jej skład uzyskały w styczniu 2016 roku przychód ze sprzedaży na poziomie 20,4 mln zł, czyli o 1,1 % więcej niż w styczniu ubiegłego roku. W segmencie obuwniczym (marka Gino Rossi) nastąpił 0,5 % spadek, a w segmencie odzieżowym spółki (marka Simple) wzrost o 3,9 %.

Od stycznia tego roku spółka zaczęła przekazywać informacje o marży detalicznej zrealizowanej w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej oraz w sklepie internetowym. Styczeń prezentuje się pod tym względem bardzo dobrze – marża w obu segmentach spółki wzrosła łącznie o 4,7 pkt., do 47,7 %, z czego w segmencie obuwniczym było to 4,1 pkt., a w odzieżowym 5,3 pkt.

Data publikacji: 22.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
[RAPORT] Wpływ pandemii na sektor mody. 3 możliwe scenariusze

Niedobór gotówki w polskiej branży modowej może wynieść co najmniej 11 mld zł, w związku z sytuacją wywołaną pandemią – wynika z raportu… więcej »

Rynek:
Biznes w czasach pandemii: Jak pokonamy wspólnego wroga?


Jak poradzimy sobie ze wspólnym wrogiem? Wspólnie! O sile współpracy przekonywaliśmy się wielokrotnie, od wspólnych polowań na… więcej »

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »