Wzrost marż w grupie Gino Rossi

fot. www.gino-rossi.com

Spółka Gino Rossi odnotowała w styczniu niewielki wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Znacząco wzrosły natomiast marże firmy.

Z raportu opublikowanego przez zarząd spółki wynika, że podmioty wchodzące w jej skład uzyskały w styczniu 2016 roku przychód ze sprzedaży na poziomie 20,4 mln zł, czyli o 1,1 % więcej niż w styczniu ubiegłego roku. W segmencie obuwniczym (marka Gino Rossi) nastąpił 0,5 % spadek, a w segmencie odzieżowym spółki (marka Simple) wzrost o 3,9 %.

Od stycznia tego roku spółka zaczęła przekazywać informacje o marży detalicznej zrealizowanej w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej oraz w sklepie internetowym. Styczeń prezentuje się pod tym względem bardzo dobrze – marża w obu segmentach spółki wzrosła łącznie o 4,7 pkt., do 47,7 %, z czego w segmencie obuwniczym było to 4,1 pkt., a w odzieżowym 5,3 pkt.

Data publikacji: 22.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »