Wzrost marż w grupie Gino Rossi

fot. www.gino-rossi.com

Spółka Gino Rossi odnotowała w styczniu niewielki wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Znacząco wzrosły natomiast marże firmy.

Z raportu opublikowanego przez zarząd spółki wynika, że podmioty wchodzące w jej skład uzyskały w styczniu 2016 roku przychód ze sprzedaży na poziomie 20,4 mln zł, czyli o 1,1 % więcej niż w styczniu ubiegłego roku. W segmencie obuwniczym (marka Gino Rossi) nastąpił 0,5 % spadek, a w segmencie odzieżowym spółki (marka Simple) wzrost o 3,9 %.

Od stycznia tego roku spółka zaczęła przekazywać informacje o marży detalicznej zrealizowanej w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej oraz w sklepie internetowym. Styczeń prezentuje się pod tym względem bardzo dobrze – marża w obu segmentach spółki wzrosła łącznie o 4,7 pkt., do 47,7 %, z czego w segmencie obuwniczym było to 4,1 pkt., a w odzieżowym 5,3 pkt.

Data publikacji: 22.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Grupa CCC w Q4 2024: wzrost zysku operacyjnego i ponad 500 mln zł zysku EBITDA

Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła blisko czterokrotny… więcej »

Rynek:
LPP podsumowuje trzeci kwartał 2024 i zdradza plany na przyszły rok

Właściciel markek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chwiali się mocną dwucyfrową dynamiką sprzedaży i rekordowymi wzrostami w… więcej »

Handel:
Cross border e-commerce:
Jak wejść na rynki zagraniczne w branży fashion

O tym, co zwiększa szanse na odniesienie sukcesu na rynkach międzynarodowych przez sklep internetowy, rozmawiamy z Natalią Leonard i… więcej »