Wzrost marż w grupie Gino Rossi

fot. www.gino-rossi.com

Spółka Gino Rossi odnotowała w styczniu niewielki wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Znacząco wzrosły natomiast marże firmy.

Z raportu opublikowanego przez zarząd spółki wynika, że podmioty wchodzące w jej skład uzyskały w styczniu 2016 roku przychód ze sprzedaży na poziomie 20,4 mln zł, czyli o 1,1 % więcej niż w styczniu ubiegłego roku. W segmencie obuwniczym (marka Gino Rossi) nastąpił 0,5 % spadek, a w segmencie odzieżowym spółki (marka Simple) wzrost o 3,9 %.

Od stycznia tego roku spółka zaczęła przekazywać informacje o marży detalicznej zrealizowanej w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej oraz w sklepie internetowym. Styczeń prezentuje się pod tym względem bardzo dobrze – marża w obu segmentach spółki wzrosła łącznie o 4,7 pkt., do 47,7 %, z czego w segmencie obuwniczym było to 4,1 pkt., a w odzieżowym 5,3 pkt.

Data publikacji: 22.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z bardzo dobrymi wynikami za I kwartał: ponad 4,3 mld zł przychodu, dwucyfrowy wzrost sprzedaży oraz rekordowy zysk operacyjny

Wiosenne propozycje modowe projektantów gdańskiej spółki spotkały się z pozytywnym przyjęciem klientów, dzięki czemu LPP po raz kolejny… więcej »

Rynek:
W pierwszym kwartale 2024 Grupa CCC odnotowała zysk netto na poziomie 50,5 mln zł (+202,5 mln zł rdr)

Grupa CCC w Q1 2024 (luty’24 – kwiecień’24) odnotowała zysk netto na poziomie 50,5 mln zł, wyższy o 202,5 mln zł rdr, dzięki skokowej… więcej »

Rynek:
Zysk netto Grupy Esotiq & Henderson wzrósł o 50 proc. Spółka stawia na rozwój sprzedaży internetowej i aplikacji mobilnej

Polski producent bielizny zanotował w pierwszym kwartale 2024 roku 63,2 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, poprawiając… więcej »