Kontynuacja wzrostu sprzedaży Grupy Redan

fot. www.redan.com.pl

O 11% do 38 mln zł. wzrosła w styczniu b.r. sprzedaż Grupy Redan w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Poprawa obrotów jest przede wszystkim efektem kontynuacji dynamicznego wzrostu sieci TXM textilmarket.

W skali całej Grupy Redan przychody w styczniu 2016 r. wyniosły 38 mln zł, czyli o 11% więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Powierzchnia wszystkich punktów sprzedaży należących do Redan S.A. na koniec stycznia wyniosła 120,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do stycznia 2015.

„Pod względem sprzedaży zaczęliśmy ten rok dobrze. Wysoką 17% dynamikę zanotowaliśmy w sieci TXM textilmarket. Obroty w segmencie modowym także wzrosły, choć nieco mniej dynamicznie – o 3%, jednak szybciej niż wzrost powierzchni sieci sklepów.” – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.

Sieć dyskontowa TXM textilmarket w minionym miesiącu zapewniła 22 mln zł obrotu, czyli o 17% niż w analogicznym okresie 2015 r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego liczyła na koniec stycznia 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,8 tys. m2 i była o 17% większa niż na koniec stycznia 2015.

Trend wzrostowy utrzymuje się również w segmencie modowym. Styczniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosła 16 mln zł i  była o 3% wyższa niż przed rokiem. Pierwsze, prawdziwie zimowe tygodnie tego roku przyniosły wzrost sprzedaży, jednak koniec stycznia z dodatnimi już temperaturami przyczynił się do wyniku ostatecznie niższego od przewidywanego w całym miesiącu.” – dodał Bogusz Kruszyński. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec stycznia 2016 r. miały łączną powierzchnię 41,9 tys. m2, czyli o 2% więcej niż w styczniu 2015 r.

Data publikacji: 18.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »