Kontynuacja wzrostu sprzedaży Grupy Redan

fot. www.redan.com.pl

O 11% do 38 mln zł. wzrosła w styczniu b.r. sprzedaż Grupy Redan w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Poprawa obrotów jest przede wszystkim efektem kontynuacji dynamicznego wzrostu sieci TXM textilmarket.

W skali całej Grupy Redan przychody w styczniu 2016 r. wyniosły 38 mln zł, czyli o 11% więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Powierzchnia wszystkich punktów sprzedaży należących do Redan S.A. na koniec stycznia wyniosła 120,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do stycznia 2015.

„Pod względem sprzedaży zaczęliśmy ten rok dobrze. Wysoką 17% dynamikę zanotowaliśmy w sieci TXM textilmarket. Obroty w segmencie modowym także wzrosły, choć nieco mniej dynamicznie – o 3%, jednak szybciej niż wzrost powierzchni sieci sklepów.” – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.

Sieć dyskontowa TXM textilmarket w minionym miesiącu zapewniła 22 mln zł obrotu, czyli o 17% niż w analogicznym okresie 2015 r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego liczyła na koniec stycznia 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,8 tys. m2 i była o 17% większa niż na koniec stycznia 2015.

Trend wzrostowy utrzymuje się również w segmencie modowym. Styczniowa sprzedaż odzieży i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosła 16 mln zł i  była o 3% wyższa niż przed rokiem. Pierwsze, prawdziwie zimowe tygodnie tego roku przyniosły wzrost sprzedaży, jednak koniec stycznia z dodatnimi już temperaturami przyczynił się do wyniku ostatecznie niższego od przewidywanego w całym miesiącu.” – dodał Bogusz Kruszyński. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec stycznia 2016 r. miały łączną powierzchnię 41,9 tys. m2, czyli o 2% więcej niż w styczniu 2015 r.

Data publikacji: 18.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje trzeci kwartał 2024 i zdradza plany na przyszły rok

Właściciel markek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay chwiali się mocną dwucyfrową dynamiką sprzedaży i rekordowymi wzrostami w… więcej »

Handel:
Cross border e-commerce:
Jak wejść na rynki zagraniczne w branży fashion

O tym, co zwiększa szanse na odniesienie sukcesu na rynkach międzynarodowych przez sklep internetowy, rozmawiamy z Natalią Leonard i… więcej »

Rynek:
Rynek dóbr luksusowych - wzrost napędzany przez ESG i cyfryzację [raport]

Sektor dóbr luksusowych utrzymuje dynamiczny rozwój, a jego odporność na kryzysy gospodarcze i trudności ekonomiczne przyciąga uwagę… więcej »