Polskie stoisko narodowe na targach biżuteryjnych w Indiach

W dniach 9-13 sierpnia 2018 r. odbędzie się 35. edycja targów biżuteryjnych India International Jewellery Show w Mumbaju. Organizatorzy targów spodziewają się co najmniej 1200 wystawców oraz przedstawicieli 120 czołowych firm z sektora biżuteryjnego z 80 krajów.

Targi mają charakter B2B i skierowane są głównie do producentów, importerów, sprzedawców, detalistów oraz osób z branży biżuteryjnej i kamieni szlachetnych.

Targi zostały podzielone m.in. na następujące części wystawiennicze:

  • świat mody,
  • produkty masowe,
  • złoto,
  • kamienie,
  • pawilony narodowe,
  • stowarzyszenia branżowe,
  • pawilon innowacji.

Więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest na stronie: https://www.iijs.org/

W związku z trwającym programem „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand – Moda Polska” Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje na targach w Mumbaju stoisko narodowe.

IIJS2

 

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do odwiedzenia stoiska narodowego, które zlokalizowane zostanie na stoisku: 2D020. Wydzielone zostanie tam miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów, znajdzie się na nim również oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące branży biżuteryjnej.

W ramach promocji polskiej branży biżuteryjnej 10 sierpnia o godz. 11:30 na polskim stoisku promocyjnym odbędzie się konferencja prasowa, którą poprowadzi ekspert branżowy, z udziałem dziennikarzy międzynarodowych, gości zagranicznych oraz przedstawicieli polskich przedsiębiorstw.

Polskie stoisko narodowe na targach w Mumbaju zostanie zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży Moda Polska w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Więcej informacji na temat programu oraz kolejnych wydarzeń branżowych dostępne jest stronie serwisu poświęconego promocji sektora Moda Polska: https://fashion.trade.gov.pl/pl

Data publikacji: 2.08.2018
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »