W dniach 9-13 sierpnia 2018 r. odbędzie się 35. edycja targów biżuteryjnych India International Jewellery Show w Mumbaju. Organizatorzy targów spodziewają się co najmniej 1200 wystawców oraz przedstawicieli 120 czołowych firm z sektora biżuteryjnego z 80 krajów.
Targi mają charakter B2B i skierowane są głównie do producentów, importerów, sprzedawców, detalistów oraz osób z branży biżuteryjnej i kamieni szlachetnych.
Targi zostały podzielone m.in. na następujące części wystawiennicze:
- świat mody,
- produkty masowe,
- złoto,
- kamienie,
- pawilony narodowe,
- stowarzyszenia branżowe,
- pawilon innowacji.
Więcej informacji o wydarzeniu dostępnych jest na stronie: https://www.iijs.org/
W związku z trwającym programem „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand – Moda Polska” Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje na targach w Mumbaju stoisko narodowe.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do odwiedzenia stoiska narodowego, które zlokalizowane zostanie na stoisku: 2D020. Wydzielone zostanie tam miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów, znajdzie się na nim również oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące branży biżuteryjnej.
W ramach promocji polskiej branży biżuteryjnej 10 sierpnia o godz. 11:30 na polskim stoisku promocyjnym odbędzie się konferencja prasowa, którą poprowadzi ekspert branżowy, z udziałem dziennikarzy międzynarodowych, gości zagranicznych oraz przedstawicieli polskich przedsiębiorstw.
Polskie stoisko narodowe na targach w Mumbaju zostanie zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży Moda Polska w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.
Więcej informacji na temat programu oraz kolejnych wydarzeń branżowych dostępne jest stronie serwisu poświęconego promocji sektora Moda Polska: https://fashion.trade.gov.pl/pl