Zaprojektuj okulary w barze

Marka Ray-Ban umożliwiła klientom personalizację okularów przeciwsłonecznych przy drinku i muzyce na żywo. W ramach promocji nowej koncepcji, we współpracy ze znanym, warszawskim klubem „Znajomi Znajomych” na ul.Wilczej, powstał projekt Ray-Ban Remix Bar.

W ramach akcji promocyjnej, w klubie „Znajomi Znajomych” pojawiła się scena Ray-Ban, która co miesiąc będzie gościła muzyków i młode talenty, a także specjalna strefa „Remix corner”, w której będzie można zaprojektować własne, podkreślające osobowość okulary.

W programie klubu przewidziane są między innymi comiesięczne sesje muzyczne jamm, gdzie każdy może spontanicznie przyjść ze swoim instrumentem i zagrać ze znanymi muzykami. W Ray-Ban Remix Bar można wypić stworzonego wg własnej koncepcji drinka, wziąć udział w licznych konkursach i aktywnościach marki Ray-Ban, a także wygrać kultowe gadżety oraz vouchery z atrakcyjnymi zniżkami na spersonalizowane okulary Ray-Ban Remix.

Ray-Ban Remix Bar to nowy, pilotażowy koncept. Jeśli osiągnie on sukces w Polsce, będzie wykorzystany również w innych miejscach na świecie.

Data publikacji: 11.12.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »