Przeczytaj również

Marketing:
Kobieta w reklamie
Mimo że zdecydowana większość (91%) marketerów uważa, że dobrze się spisuje w swojej pracy, prezentując kobiety w reklamach jako pozytywne wzory do naśladowania, to… więcej »
Marketing:
Marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów [raport]
Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów (ang. Customer Experience Excellence) – odsetek firm… więcej »
Marketing:
Timberland: urodzinowa personalizacja
Z okazji 45-lecia charakterystycznego „żółtego buta”, będącego jej najbardziej rozpoznawalnym produktem, firma Timberland wprowadza aplikację do personalizacji obuwia… więcej »

Jedna myśl nt. „Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki

  1. Pingback: Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki | MODA I PRAWO

Możliwość komentowania jest wyłączona.