Przeczytaj również

Marketing:
Jak współpracować z influencerami
O tym, na czym polega influencer marketing oraz jak wykorzystać najlepiej potencjał idoli internetu do promocji swojej marki, rozmawiamy z Kasią Gorbaczow, senior account… więcej »
Marketing:
Jakie promocje lubią Polacy
Już w czerwcu zaczynają się pierwsze letnie wyprzedaże. Według raportu Santander Consumer Banku – “Polaków portfel własny – kochamy okazje”– to właśnie promocje… więcej »
Marketing:
SEO w branży modowej: jak generować ruch z bezpłatnych wyników Google dla e-sklepu z branży fashion?
Nawet najlepszy sklep internetowy, posiadający doskonałą architekturę informacji, nowoczesny układ strony oraz szeroką ofertę, nie będzie generował sprzedaży, jeśli nie… więcej »

Jedna myśl nt. „Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki

  1. Pingback: Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki | MODA I PRAWO

Możliwość komentowania jest wyłączona.