Przeczytaj również

Marketing:
„Dwa paski wystarczą”… by przegrać z Adidasem
W dniu 1 marca Sąd Unii Europejskiej w Luksemburgu wydał kolejne wyroki w słynnej sprawie „o paski”, która od niemal dekady toczy się pomiędzy marką Adidas (Adidas AG)… więcej »
Marketing:
Programy lojalnościowe: im prościej, tym lepiej
Jak zdobyć stałych klientów? O skutecznych programach lojalnościowych opowiada dr hab. Mariusz Trojanowski, adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego,… więcej »
Aktualności:
Ikona lat 80. twarzą Reserved
W ubiegłym roku Kate Moss, teraz Cindy Crawford – polska firma LPP sięgnęła po kolejną sławę modelingu, zatrudniając ją do kampanii swojej flagowej marki Reserved. Jak… więcej »

Jedna myśl nt. „Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki

  1. Pingback: Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki | MODA I PRAWO

Możliwość komentowania jest wyłączona.