Przeczytaj również

Marketing:
Trendy w marketingu wystawienniczym 2019 - pierwszy TrendBook dla profesjonalnych wystawców
W pierwszym numerze TREND.expo dla wystawców, jego autorzy wzięli na warsztat najlepsze praktyki w architekturze i aranżacji stoiska, skupiając się na Kolorze. Tu prym wiodą… więcej »
Marketing:
Marketing mody. Strategia, branding i promocja
To praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka, autorstwa Harriet Posner, … więcej »
Marketing:
Kobieta w reklamie
Mimo że zdecydowana większość (91%) marketerów uważa, że dobrze się spisuje w swojej pracy, prezentując kobiety w reklamach jako pozytywne wzory do naśladowania, to… więcej »

Jedna myśl nt. „Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki

  1. Pingback: Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki | MODA I PRAWO

Możliwość komentowania jest wyłączona.