Przeczytaj również

Marketing:
Reforma ochrony danych osobowych
General Data Protection Regulation (GDPR), czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (RODO), zacznie obowiązywać 25 maja 2018 r. i wprowadzi nowe wymogi… więcej »
Marketing:
Promocje lubiane mimo wad
Zainteresowanie promocjami wśród Polaków utrzymuje się na stałym poziomie, chociaż konsumenci dostrzegają też ciemne strony akcji promocyjnych, jak zawyżanie cen sprzed… więcej »
Marketing:
Letnie sklepy tymczasowe Coccodrillo
Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, uruchomiła latem 20 salonów tymczasowych w miejscowościach turystycznych. Firma bardzo pozytywnie ocenia przeprowadzoną akcję… więcej »

Jedna myśl nt. „Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki

  1. Pingback: Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki | MODA I PRAWO

Możliwość komentowania jest wyłączona.