Przeczytaj również

Marketing:
Promocje: obniżki cen w dół, konkursy i degustacje w górę
Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła… więcej »
Marketing:
Spór pomiędzy polską marką MUMU a Miu Miu Prady. Czym jest renomowany znak towarowy?
Spór pomiędzy gigantem światowego rynku modowego a polską firmą, dopiero budującą swoją rozpoznawalność na rynku, wyraźnie pokazuje, jak istotną pozycję posiadają… więcej »
Marketing:
Spersonalizowane trampki „od ręki” tylko w Polsce
W Warszawie ruszył jedyny w Europie sklep marki Converse, w którym można stworzyć na miejscu zaprojektowane przez siebie… więcej »

Jedna myśl nt. „Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki

  1. Pingback: Znak towarowy jako podstawa budowania wartości marki | MODA I PRAWO

Możliwość komentowania jest wyłączona.