Dobry kwiecień w Coccodrillo

Przychody spółki CDRL S.A. ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w kwietniu o 7% r/r, a od początku roku o 17%. Przychody generowane przez sprzedaż w internecie w zeszłym miesiącu wzrosły o 16%.
W kwietniu polskie sklepy Coccodrillo sprzedały towary o wartości 10,376 mln zł wobec 9,722 mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody spółki generowane w kraju wyniosły 35,956 mln zł wobec 30,631 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.
CDRL podało też wyniki sprzedaży w internetowym kanale sprzedaży (w Polsce). W kwietniu wyniosły one 426 tys. zł wobec 366 tys. zł przed rokiem. Od początku roku przychody e-commerce spółki wyniosły 1,817 mln zł.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.
CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów).

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Handel:
Polskie firmy handlowe toną w długach. Kto ma największe kłopoty? [raport]

Handel jest najbardziej zadłużonym sektorem polskiej gospodarki. Zajmuje się nim blisko… więcej »

Handel:
Jak bardzo wakacyjny boom rozkręci sprzedaż w sklepach?

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i… więcej »