Fashion Trends: Tendencje w modzie 2017

11 lutego 2016 r. odbędzie się szkolenie Fashion Trends z tendencji w bieliźnie i strojach kąpielowych. Dwa tygodnie wcześniej,  27 i 28 stycznia, uczestnicy poznali trendy w odzieży damskiej i męskiej. Wykłady i warsztaty są oparte o materiały nowojorskiej agencji prognozującej trendy Fashion Snoops, a organizuje je jej polskie przedstawicielstwo – firma Promedia.

Już w czwartek 11 lutego będzie można poznać trendy na wiosnę-lato 2017 w damskiej bieliźnie i strojach kąpielowych. Zostanie zaprezentowanych pięć kluczowych tendencji, które będą miały największy wpływ na przyszłoroczną modę intymną i plażową, wiodące palety kolorystyczne oraz produkty must have, których nie może zabraknąć w asortymencie. Udział w szkoleniu jest szczególnie polecany dla projektantów oraz producentów bielizny.

Agenda szkolenia do pobrania: 11.02.16_bielizna_stroje_plazowe_agenda

Będzie to trzecia część cyklu szkoleniowego. 27 i 28 stycznia uczestnicy Fashion Trends zapoznali się bowiem już trendami w modzie męskiej oraz damskiej. Przez dwa dni w warsztatach wzięło udział ponad 60 osób – właściciele firm odzieżowych, projektanci oraz kupcy z sieci detalicznych. Mogli oni posłuchać wykładów oraz skorzystać z warsztatów praktycznych doskonalących umiejętność przekładania inspiracji na gotowe kolekcje.

Szkolenia Fashion Trends skierowane są do osób odpowiedzialnych za sukces kolekcji, w tym: projektantów, menedżerów produktu, właścicieli i prezesów firm. Wykłady i warsztaty poprowadzi Jerzy Osika, ekspert biznesu mody. 

Zgłoszenia na szkolenia Fashion Trends z zakresu bielizny i mody plażowej można nadsyłać do dnia 5.02.2016 r.

Formularz zgłoszeniowy do pobrania: Folmularz_Zgloszeniowy_Fashion_Trends-2

Więcej zdjęć z ostatnich szkoleń jest dostępnych na naszym fanpage’u.

INFORMACJA O WYKŁADOWCY

Jerzy Osika – międzynarodowy ekspert biznesu mody, prowadzi wykłady na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Hongkongu, Bombaju, Toronto, Frankfurcie, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie, Warszawie, Łodzi, Poznaniu). Jako trener i doradca współpracuje z wieloma firmami z branży mody, zasiada w jury konkursów krajowych (m.in. Złoty Medal MTP, Fashion Website Awards, Retail Marketing Award) i międzynarodowych (m.in. Global Innovation Award w Chicago). W ramach rządowego, Branżowego Programu Promocji szkoli eksporterów z branży mody. Jest przedstawicielem Polski w zespole ekspertów międzynarodowego konkursu EuroShop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych z branży mody, organizator wydarzeń branżowych (jak np. Fashion Trends, Retail Marketing Forum, E-commerce Innovations, Visual Merchandising Forum, Fashion Retail Forum, Pop-up Forum, Fashion Business Congress).

Sponsorzy upominków:

Barillalogo bez tła agencjaLOGO MANZANA JPG

 

 

LOGO od Mielnika- Dove Logo_Gold JPG

 

 

 

Data publikacji: 3.02.2016
Przeczytaj również

Handel:
Nie da się mówić o customer experience bez danych – rola AI i omnichannel w dostarczaniu spójnych wrażeń

Zadowolenie klienta nie jest dziś wynikiem pojedynczego zakupu czy udanej rozmowy na… więcej »

Handel:
Kiedy wzrost nie przychodzi sam – nowe wyzwania e-commerce B2B


Choć branża e-commerce najczęściej kojarzy się z handlem detalicznym, sektor B2B generuje w Polsce obroty kilkukrotnie wyższe niż B2C.… więcej »

Aktualności:
Nadchodzi Konferencja E-commerce B2B: Sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż business-to-business

20 listopada 2025 w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Konferencji E-commerce B2B – corocznego wydarzenia adresowanego do firm, które… więcej »