11 lutego 2016 r. odbędzie się szkolenie Fashion Trends z tendencji w bieliźnie i strojach kąpielowych. Dwa tygodnie wcześniej, 27 i 28 stycznia, uczestnicy poznali trendy w odzieży damskiej i męskiej. Wykłady i warsztaty są oparte o materiały nowojorskiej agencji prognozującej trendy Fashion Snoops, a organizuje je jej polskie przedstawicielstwo – firma Promedia.
Już w czwartek 11 lutego będzie można poznać trendy na wiosnę-lato 2017 w damskiej bieliźnie i strojach kąpielowych. Zostanie zaprezentowanych pięć kluczowych tendencji, które będą miały największy wpływ na przyszłoroczną modę intymną i plażową, wiodące palety kolorystyczne oraz produkty must have, których nie może zabraknąć w asortymencie. Udział w szkoleniu jest szczególnie polecany dla projektantów oraz producentów bielizny.
Agenda szkolenia do pobrania: 11.02.16_bielizna_stroje_plazowe_agenda
Będzie to trzecia część cyklu szkoleniowego. 27 i 28 stycznia uczestnicy Fashion Trends zapoznali się bowiem już trendami w modzie męskiej oraz damskiej. Przez dwa dni w warsztatach wzięło udział ponad 60 osób – właściciele firm odzieżowych, projektanci oraz kupcy z sieci detalicznych. Mogli oni posłuchać wykładów oraz skorzystać z warsztatów praktycznych doskonalących umiejętność przekładania inspiracji na gotowe kolekcje.
Szkolenia Fashion Trends skierowane są do osób odpowiedzialnych za sukces kolekcji, w tym: projektantów, menedżerów produktu, właścicieli i prezesów firm. Wykłady i warsztaty poprowadzi Jerzy Osika, ekspert biznesu mody.
Zgłoszenia na szkolenia Fashion Trends z zakresu bielizny i mody plażowej można nadsyłać do dnia 5.02.2016 r.
Formularz zgłoszeniowy do pobrania: Folmularz_Zgloszeniowy_Fashion_Trends-2
Więcej zdjęć z ostatnich szkoleń jest dostępnych na naszym fanpage’u.
INFORMACJA O WYKŁADOWCY
Jerzy Osika – międzynarodowy ekspert biznesu mody, prowadzi wykłady na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Hongkongu, Bombaju, Toronto, Frankfurcie, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie, Warszawie, Łodzi, Poznaniu). Jako trener i doradca współpracuje z wieloma firmami z branży mody, zasiada w jury konkursów krajowych (m.in. Złoty Medal MTP, Fashion Website Awards, Retail Marketing Award) i międzynarodowych (m.in. Global Innovation Award w Chicago). W ramach rządowego, Branżowego Programu Promocji szkoli eksporterów z branży mody. Jest przedstawicielem Polski w zespole ekspertów międzynarodowego konkursu EuroShop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych z branży mody, organizator wydarzeń branżowych (jak np. Fashion Trends, Retail Marketing Forum, E-commerce Innovations, Visual Merchandising Forum, Fashion Retail Forum, Pop-up Forum, Fashion Business Congress).
Sponsorzy upominków:
Pingback: La Scala. Trendy wiosna– lato 2016, cz. 5 | FASHIONBUSINESS.pl
Pingback: W świecie flory. Trendy wiosna–lato 2016, cz. 3 | FASHIONBUSINESS.pl
Pingback: Globtroterka. Trendy wiosna– lato 2016, cz. 3 | FASHIONBUSINESS.pl
Pingback: Styl loftowy. Trendy wiosna– lato 2016, cz. 2 | FASHIONBUSINESS.pl
Pingback: W stylu zen. Trendy wiosna– lato 2016, cz. 1 | FASHIONBUSINESS.pl