III Kongres Dyrektorów E-commerce

III Kongres Dyrektorów E-commerce odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia, w budynku nieczynnego Dworca PKP, w samym sercu Krakowa. Merytoryka wydarzenia ma stać się drogowskazem w drodze do osiągnięcia maksymalnej efektywności w sprzedaży wielokanałowej. 

Trzecia edycja Kongresu Dyrektorów E-commerce poświęcona zostanie kompleksowej strategii Omnichannel, która przejawia się w kulturze całej organizacji, odzwierciedla w inwestycjach, wymaga elastyczności finansowej i wydajnych systemów informatycznych.

Podczas wydarzenia przyjrzymy się dokładnie wszystkim aspektom strategii omnichannel, nie tylko w kontekście samej sprzedaży, ale też strategii rozwoju organizacji, jako całości. Sesje tematyczne poświęcone największym wyzwaniom wielokanałowej sprzedaży będą szansą na zdobycie cennej wiedzy, a wydarzenia towarzyszące – doskonałym czasem na owocny networking.  – komentuje Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity, członek rady programowej Kongresu.

Wydarzenie dedykowane jest dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową. Podczas dwóch, wypełnionych merytoryką dni, goście kongresu będą mieli okazję wziąć udział w trzech sesjach tematycznych, posłuchać dynamicznych sesji fireside chat z praktykami branży, nawiązać nowe, biznesowe kontakty i zrelaksować się podczas imprez towarzyszących.

Do współpracy merytorycznej zaroszeni zostali eksperci branży m.in. Norbert Nemmeth, Dyrektor eSklepów HU/PL Tchibo, Justyna Torres, Marketing & E-commerce Director w Toys’R’Us, Rafał Zaremba, Manager ds. Rozwoju Biznesu w AB S.A i Marcin Gadulski, Prezes Zarządu MM Brown Chocolissimo.

Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie http://www.kongresecommerce.pl/. Bilety w promocyjnych cenach dostępne są tylko do końca lutego. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – firma Dotpay. Fashionbusiness.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Data publikacji: 15.02.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 w Warszawie odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Okazjonalny VM 2020

„Okazjonalny Visual Merchandising 2020" to temat najbliższego szkolenia z cyklu „VM… więcej »