III Kongres Dyrektorów E-commerce

III Kongres Dyrektorów E-commerce odbędzie się w dniach 20-22 kwietnia, w budynku nieczynnego Dworca PKP, w samym sercu Krakowa. Merytoryka wydarzenia ma stać się drogowskazem w drodze do osiągnięcia maksymalnej efektywności w sprzedaży wielokanałowej. 

Trzecia edycja Kongresu Dyrektorów E-commerce poświęcona zostanie kompleksowej strategii Omnichannel, która przejawia się w kulturze całej organizacji, odzwierciedla w inwestycjach, wymaga elastyczności finansowej i wydajnych systemów informatycznych.

Podczas wydarzenia przyjrzymy się dokładnie wszystkim aspektom strategii omnichannel, nie tylko w kontekście samej sprzedaży, ale też strategii rozwoju organizacji, jako całości. Sesje tematyczne poświęcone największym wyzwaniom wielokanałowej sprzedaży będą szansą na zdobycie cennej wiedzy, a wydarzenia towarzyszące – doskonałym czasem na owocny networking.  – komentuje Krzysztof Murzyn, Omnichannel Strategy Lead w Grupie Unity, członek rady programowej Kongresu.

Wydarzenie dedykowane jest dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową. Podczas dwóch, wypełnionych merytoryką dni, goście kongresu będą mieli okazję wziąć udział w trzech sesjach tematycznych, posłuchać dynamicznych sesji fireside chat z praktykami branży, nawiązać nowe, biznesowe kontakty i zrelaksować się podczas imprez towarzyszących.

Do współpracy merytorycznej zaroszeni zostali eksperci branży m.in. Norbert Nemmeth, Dyrektor eSklepów HU/PL Tchibo, Justyna Torres, Marketing & E-commerce Director w Toys’R’Us, Rafał Zaremba, Manager ds. Rozwoju Biznesu w AB S.A i Marcin Gadulski, Prezes Zarządu MM Brown Chocolissimo.

Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie http://www.kongresecommerce.pl/. Bilety w promocyjnych cenach dostępne są tylko do końca lutego. Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity, Partnerem – firma Dotpay. Fashionbusiness.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Data publikacji: 15.02.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Relacja z 12. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Powrót w wielkim stylu

24 października 2023 r. w Łodzi odbyła się 12. edycja Fashion Business Congress. Celem wydarzenia, organizowanego przez firmę Promedia Jerzy… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business Congress: Zgłoszenia jeszcze tylko do czwartku (19.10). Zarejestruj się!

Już 24 października 2023 r. w Łodzi odbędzie się 12. Fashion Business Congress. To spotkanie biznesu mody, którego celem jest dostarczanie… więcej »