Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią przedstawiciele marki: „Styl naszych mam nie tylko pomaga nam odnaleźć własny – czy to poprzez naśladowanie go, czy też poprzez jego odrzucenie. W relacji z nim budujemy świadomość siebie, swoich potrzeb i preferencji. Ubrania potrafią przywoływać wspomnienia, przenosić w czasie, przypominać miejsca, zapachy, emocje. To garderoby naszych mam są pierwszymi inspiracjami na drodze do naszego unikalnego i ponadczasowego stylu. I to o ich sukienkach, garniturach, koszulach i płaszczach marzymy, zanim odkryjemy świat mody„.

Stylizacje, które widzimy w kampanii Pokolenia podkreślają indywidualność, osobowość i temperament jej bohaterek. W kolekcji wiosna-lato 2023 znajdziemy wszystkie elementy garderoby idealne na ten sezon – lniane garnitury i kombinezony, trencze, klasyczne jedwabne slip dress i topy czy luźne bawełniane koszule. A wszystko to w eleganckiej kolorystyce, opartej na odcieniach bieli, czerni, szarości, beżu z akcentem ciepłego brązu. To kapsułowa baza klasycznej garderoby dla kobiety, która czuje się pewna swojego stylu. Ubrania Patrizia Aryton projektowane i szyte są w taki sposób, by przetrwały znacznie dłużej niż sezon. Tak, jak relacje międzypokoleniowe, są trwalsze niż chwilowe trendy.

Patrizia Aryton to marka, dla której miarą jakości ubrań jest ich uniwersalność i ponadczasowość. Marka premium, która oddziałuje na zmysły, nie goni za trendami. Rodzinne relacje są wpisane w DNA marki – jej początki bazują bowiem na łączącej pokolenia miłości do mody. Danuta i Ryszard Cieroccy założyli swoją markę ponad 30 lat temu, ich córki Patrycja i Sylwia od najmłodszych lat podglądały proces rozwoju firmy. Dzisiaj są jej częścią.

Moja relacja z Mamą na przestrzeni lat ewoluowała – przez bycie moją opiekunką w dzieciństwie, encyklopedią wiedzy o sztuce i modzie, aż do dziś gdy mogę nazwać ją swoją najlepszą przyjaciółką. Bazuję nie tylko na swoim doświadczeniu, ale też jej cennych spostrzeżeniach i radach. Od zawsze podziwiałam pasję Mamy do projektowania, która zrodziła we mnie miłość do mody. Tak samo jak nasza relacja, ewoluowała marka Patrizia Aryton. Kampania „Pokolenia” idealnie ją ukazuje.” – wspomina Patrycja Cierocka-Szumichora, dyrektor kreatywna marki.

Data publikacji: 26.05.2023
Przeczytaj również

Handel:
Kluczowa rola personalizacji zamówień - przyszłość mody online

Rola wdrożenia personalizacji w e-commerce stała się nieodłącznym elementem sukcesu e-sklepów, w szczególności z branży fashion. Ta… więcej »

Aktualności:
DLA Piper: Co trzecia spółka wykorzystująca sztuczną inteligencję weszła w spór z regulatorem

Co trzecia spółka na świecie wdrażająca rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI) napotkała z tego tytułu kłopoty prawne i… więcej »

Handel:
Dla klientów swojego e-commerce musisz być jak dobry krawiec

Zastanawiasz się, skąd takie porównanie? Jeśli musisz skorzystać z usług krawca, to zwykle w pierwszej kolejności szukasz polecenia wśród… więcej »