Tenisowe emocje u Tommy’ego Hilfiger’a

Nietypowy turniej tenisowy został rozegrany w sklepie marki Tommy Hilfiger 10 listopada w Stuttgarcie. Gwiazdą imprezy był ambasador marki, Rafael Nadal.

Czternastokrotny zwycięzca Wielkiego Szlema rozegrał dwie błyskawiczne rundy na korcie tenisowym, który został specjalnie zainstalowany w Karlspassage Lighthall na pierwszym piętrze luksusowego domu towarowego. Nadal zmierzył się z niemieckimi modelami: Janisem Dannerem, Sarą Nuru i Stefanie Giesinger. Nuru i Geisinger miały na sobie stroje Hilfigera z kolekcji wiosna 2016, a Danner i Nadal garnitury Tommy Hilfiger Tailored. Za każdym razem, kiedy któryś z zespołów zdobywał punkt, ich przeciwnicy musieli zdjąć element ubrania, odsłaniając w rezultacie nowe modele bielizny marki Tommy Hilfiger, której ambasadorem jest Nadal.

Nasza współpraca z Rafaelem to wprowadzenie jednego z najwybitniejszych sportowców tego pokolenia do naszej rodziny. Rafael ilustruje prawdziwego ducha naszej marki, która jest zabawna, fajna i nigdy nazbyt poważna – wyjaśnia Tommy Hilfiger.

Data publikacji: 27.11.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Marketing:
LPP wystartowało z nową kampanią edukacyjną na temat pielęgnacji odzieży

Świadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie, jednak jak pokazuje badanie… więcej »

Marketing:
Ostatnia kolekcja Lancerto & Mr.Vintage. Marka kończy współpracę ze znanym blogerem

Najdłuższa w Polsce współpraca marki odzieżowej i blogera modowego dobiega końca a jej… więcej »