Tenisowe emocje u Tommy’ego Hilfiger’a

Nietypowy turniej tenisowy został rozegrany w sklepie marki Tommy Hilfiger 10 listopada w Stuttgarcie. Gwiazdą imprezy był ambasador marki, Rafael Nadal.

Czternastokrotny zwycięzca Wielkiego Szlema rozegrał dwie błyskawiczne rundy na korcie tenisowym, który został specjalnie zainstalowany w Karlspassage Lighthall na pierwszym piętrze luksusowego domu towarowego. Nadal zmierzył się z niemieckimi modelami: Janisem Dannerem, Sarą Nuru i Stefanie Giesinger. Nuru i Geisinger miały na sobie stroje Hilfigera z kolekcji wiosna 2016, a Danner i Nadal garnitury Tommy Hilfiger Tailored. Za każdym razem, kiedy któryś z zespołów zdobywał punkt, ich przeciwnicy musieli zdjąć element ubrania, odsłaniając w rezultacie nowe modele bielizny marki Tommy Hilfiger, której ambasadorem jest Nadal.

Nasza współpraca z Rafaelem to wprowadzenie jednego z najwybitniejszych sportowców tego pokolenia do naszej rodziny. Rafael ilustruje prawdziwego ducha naszej marki, która jest zabawna, fajna i nigdy nazbyt poważna – wyjaśnia Tommy Hilfiger.

Data publikacji: 27.11.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Marka mody męskiej wchodzi w segment odzieży dla kobiet

Firma Lancerto, do tej pory specjalizująca się w produkcji i sprzedaży odzieży, butów i akcesoriów dla mężczyzn, wprowadziła po raz pierwszy… więcej »

Marketing:
Marki luksusowe walczą ze spadkami dopasowując się do nowych oczekiwań konsumentów [raport]

Przychody ze sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w… więcej »

Aktualności:
4F wprowadza do sklepów używaną odzież sportową. Początek rewolucji?

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń projektu Change marki 4F. Inicjatywa OTCF (właściciela 4F) – lidera wśród marek… więcej »