Tenisowe emocje u Tommy’ego Hilfiger’a

Nietypowy turniej tenisowy został rozegrany w sklepie marki Tommy Hilfiger 10 listopada w Stuttgarcie. Gwiazdą imprezy był ambasador marki, Rafael Nadal.

Czternastokrotny zwycięzca Wielkiego Szlema rozegrał dwie błyskawiczne rundy na korcie tenisowym, który został specjalnie zainstalowany w Karlspassage Lighthall na pierwszym piętrze luksusowego domu towarowego. Nadal zmierzył się z niemieckimi modelami: Janisem Dannerem, Sarą Nuru i Stefanie Giesinger. Nuru i Geisinger miały na sobie stroje Hilfigera z kolekcji wiosna 2016, a Danner i Nadal garnitury Tommy Hilfiger Tailored. Za każdym razem, kiedy któryś z zespołów zdobywał punkt, ich przeciwnicy musieli zdjąć element ubrania, odsłaniając w rezultacie nowe modele bielizny marki Tommy Hilfiger, której ambasadorem jest Nadal.

Nasza współpraca z Rafaelem to wprowadzenie jednego z najwybitniejszych sportowców tego pokolenia do naszej rodziny. Rafael ilustruje prawdziwego ducha naszej marki, która jest zabawna, fajna i nigdy nazbyt poważna – wyjaśnia Tommy Hilfiger.

Data publikacji: 27.11.2015
Przeczytaj również

Handel:
Sklepy przyszłości pojawią się szybciej, niż się nam wydaje – koronawirus zmieni handel detaliczny

Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do… więcej »

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »