Vistula rozwija e-sprzedaż za granicą

Marka Vistula zaczyna rozwijać sprzedaż online także na zagranicznych rynkach. Wspólnie z i-systems, została przygotowana nowa wersja systemu e-commerce marki. Sklep internetowy Vistula dostępny jest teraz także w języku angielskim i czeskim, sprzyjając tym samym rozwojowi sprzedaży transgranicznej.

Po zakończonym wdrożeniu sklepu internetowego na rodzimym rynku, marka Vistula zdecydowała się na dalszy rozwój usług i dopasowanie swojej oferty online do zagranicznych klientów. Oprócz wersji angielskojęzycznej, która dostosowana jest do szerokiego grona odbiorców z zagranicy, działania marki zostały skierowane również nieco na południe. Efektem jest uruchomienie sklepu w języku czeskim. System obsługuje na ten moment dostawy do klientów aż z 25 krajów.

Nowe wersje językowe sklepu to nie wszystko. Każda z nich posiada odpowiedniki istniejących banerów i grafik ze strony polskojęzycznej sklepu. Zaprojektowano również wersje walutowe, zapewniające automatyczne przeliczanie cen. Dla wersji angielskojęzycznej domyślną walutą jest euro. Natomiast, sklep w wydaniu czeskim oferuje ceny w przeliczeniu na koronę czeską. Ceny w odpowiednich walutach widoczne są po wybraniu odpowiedniej wersji językowej.

– Nowe wersje językowe to dla nas krok w kierunku rozszerzenie sprzedaży na europejski rynek – tłumaczy Aneta Kazanowska, dyrektor sklepów internetowych w Vistula Group S.A. – Prawidłowa realizacja sprzedaży transgranicznej możliwa jest, gdy wszystkie procesy związane z transakcjami online są zautomatyzowane i zapewniają swobodny przepływ informacji o zamówieniach. Konieczna zatem była integracja systemu ze środowiskiem magazynowo-księgowym, procesami logistycznymi oraz polityką rabatową – dodaje.

Wszystkie wspomniane rozwiązania dopasowane są do odpowiednich wersji językowych i walutowych, aby sprawnie realizować zamówienia z poziomu angielskiej i czeskiej strony.

Nowe wersje językowe sklepu Vistula dostępne są pod adresami: evistula.cz oraz vistula.eu

Data publikacji: 29.05.2018
Przeczytaj również

Rynek:
Paweł Broński, Strima: Pandemia może przynieść korzyści europejskim producentom odzieży

„Jeśli ceny frachtów morskich i trudności z rezerwacją kontenerów potrwają jeszcze rok, to marzenia ekologów o zrównoważonym… więcej »

Rynek:
ZPPM Lewiatan walczy o polskie firmy z branży mody

Pandemia to ogromne wyzwanie dla polskich przedsiębiorców. Jak zauważa w wywiadzie dla nas Bogusław Słaby, prezes zarządu Związku… więcej »

Rynek:
PIOT: W kryzysie należy inwestować w promocję marki

O tym, jak panedmia wpłynęła na polską branżę mody, na jakie wsparcie mogą liczyć firmy oraz na co przedsiębiorcy powinni postawić w… więcej »