Blogerki w kampanii „Hello CCC”

OS3 realizuje kolejny etap największej kampanii online oraz BTL dla marki CCC. Do współpracy zaproszono topowe polskie blogerki modowe – Macademian Girl, Jessikę Mercedes Kirschner, Radzkę, Styloly i Deynn. Kampania wystartowała 15 października.

Pięć polskich topowych blogerek modowych opracowało dla firmy CCC własne stylizacje z wykorzystaniem produktów marek Lasocki oraz Sprandi. Kampania ma na celu zainspirowanie i zachęcenie kobiet do eksperymentowania i poszukiwania swojego stylu.

W ramach kampanii powstały cztery filmy reklamowe. Pierwszy (30 sek.) przedstawia wszystkie blogerki i informuje o kampanii. Kolejne (15 sek.) są szczegółowym obrazem stylizacji stworzonych przez Macademian Girl, Jessikę Mercedes Kirschner oraz Styloly. Wszystkie filmy można zobaczyć na oficjalnym kanale CCC na portalu Youtube.



Kampania z udziałem blogerek opatrzona hasłem Hello CCC” prowadzi do dedykowanej strony www.helloccc.eu, na której co tydzień publikowane są zdjęcia nowych stylizacji. Każdej dziewczynie przypisane jest inne hasło – Macademian Girl to Hello Style”, Jessica Mercedes Kirschner – Hello Inspiration”, Radzka – Hello Smile”, Styloly – Hello Life” i Deynn to Hello Fun”. Każdy użytkownik może oddać swój głos i przyczynić się do wyłonienia stylizacji tygodnia. Wybrane zdjęcia trafią na profil CCC na Facebook’u, gdzie odbywa się konkurs dla fanów. Głównym zadaniem jest zaktywizowanie ich do przesyłania i dzielenia się własnymi pomysłami na stylizacje. Najciekawsze zostaną nagrodzone voucherami na zakupy w salonach CCC. Kampania prowadzona będzie na największych portalach horyzontalnych, na Facebook’u, Instagramie oraz na topowych blogach modowych. Ponadto, we wszystkich salonach CCC na terenie całego kraju, dostępne będą materiały POS informujące o kampanii oraz konkursach.

Data publikacji: 19.10.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »